dilluns, 22 de març del 2010

Dissabte 20.03.10

Després d'una nit moguda per Amsterdam, després d’un cúmul d’esgotament, vam decidir canviar la rutina d’horari matinal, i aixeca'ns una horeta més tard.
Així doncs, a les 8 en punt, ja estàvem esmorzant al menjador de l'hotel. Ben tips!
Per acabar d'aprofitar l’últim dia, un tomb amb bici, recorrent bona part d'Amsterdam.
Vam veure el molí, i després d’aparcar les bicis, vam recórrer el mercat de la zona, fins a trobar un xiringuito on varem dinar uns entrepans de vedella i de porc, afegint unes patates fregides i un refresc. Un dinar senzill, però que entrava bé.
Escrit per Alícia

Varem tindre una horeta lliure per anar a donar un tomet pel mercat i després varem agafar les bicis i ens varem encaminar cap a un parc, varem donar una volta per allí i seguint la nostra ruta varem visitar-ne un altre.
Pel camí varem parar al Hard Rock Café per veure’l exteriorment i poder-li fer, així, alguna foto. Quan varem arribar al segon parc va començar a ploure més i ens varem aixoplugar en un escenari que estava cobert. Un home al veure’ns allí ens volia fer fora i varem agafar les bicicletes i ens varem col·locar sota un pont.

(Escrit per Laia)

El dissabte després del gran "diluvi" que ens va caure mentrestant donàvem el tomb amb bicicleta per als parcs d'Amsterdam, varem anar a tornar les bicicletes a la botiga de lloguer i ens vam canviar la roba perquè estàvem completament mullats.A les 7 de la tarda sortíem de l’estació cap a l’aeroport "Schiphol" d'Amsterdam situat a uns 20 minuts de l’estació central de trens.A les 9 de la nit facturàvem les maletes i entràvem a l’avió, després d’un viatge amb avió molt "mogut" finalment a les 11:25 abrivàvem a la terminal 1 de Barcelona.