dilluns, 22 de març del 2010

Dijous 18.03.10

Quan ens varem aixecar, després d'esmorzar varem posar rumb al gran dic, varem agafar el tren i després el bus, per arribar a disfrutar d'unes gran vistes allí, on també varem visitar un bunker i varem poder veure un molí de vent molt a prop. Allí al costat també hi havia un far de color vermell on ens vam fer algunes fotos.

(Escrit per Laia)(Foto Adrià)

Després de visitar el gran dic d'Amsterdam, el qual ens separa el marc del Nord amb els països holandesos, vam caminar, fins arriba al port, el qual estava envoltat per un petit poble, on vam poder visitar i dinar.
Després de dinar, vam anar direcció a la parada d'autobus, on pasades les 2 del migdia, vam agafar fins arribar a una parada pròxima, on allà vam agafar un tren direcció a Central Station.
En arriba a Central Station, vam poder arribar fins a l'hotel, on allà vam tindre un breu temps lliure fins a l'hora de sopa, on vam poder posar-nos les botes, a un excelent restaurant situat al centre d'Amsterdam, a la Rembrant Place, una plaça il·luminada per una suma de llumetes, les quals envoltaven la vegetació de la propia plaça.

Molí que hi habia a Den Oever

(escrit per SERRA)

Quan ja varem acabar la visita a la plaça vam anar a sopar en un restaurant irlandès. Semblava un lloc molt acollidor i a més vam poder veure el partit entre el Fulham i la Juventus. Però el sopar, per la majoria, no va estar a la altura del que s'esperava i tot i que no vam acabar tant tips com el dia anterior sempre està be provar coses noves.